.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت نهم، دولت دقيقه 90
علي محمدشاعري امروزدر جمع نمازگزاران نماز جمعه ساري كارو تلاش خستگي ناپذير، اجتناب از درگيري‌ها و نزاع‌هاي سياسي و تعامل اجتماعي با مردم را از راهبردهاي دولت نهم ....
دولت نهم، دولت دقيقه 90

معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزارت كشور گفت: دولت نهم دردقيقه 90 كارش را انجام مي دهد و در زمان مقرر به اطلاع رساني دقيق مي پردازد.
علي محمدشاعري امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه ساري كارو تلاش خستگي ناپذير، اجتناب از درگيري‌ها و نزاع‌هاي سياسي و تعامل اجتماعي با مردم را از راهبردهاي دولت نهم خواند و گفت: عملكرد دولت براي گرفتن راي نيست.
وي به عدالت محوري، مهرورزي، وتلاش براي خدمت به مردم و پيشرفت و تعالي جامعه به عنوان محورهاي اصلي فعاليت دولت نهم اشاره كرد و ادامه داد: اين اين دولت به دولت جهادي معروف شده است و كار زياد از شاخص‌هاي اين دولت است. 
معاون وزير كشور با بيان اينكه اين دولت برنامه ريزي را از پايين به بالا آغاز كرده است، خاطرنشان كرد: عده‌اي ناآگاه و كم اطلاع در جامعه مسايل سفرهاي استاني را زير سوال برده‌اند ولي ما اعتقاد داريم كه آنان به برنامه ريزي پايين به بالا اعتقاد نداشته و اعتمادي به مردم و جامعه ندارند.
شاعري به ديپلماسي فعال دولت نهم در ساسيت خارجي اشاره كرد و گفت: اكنون نظام جمهوري اسلامي از دنيا مطالبه مي كند و حرفهاي فراوان براي گفتن دارد.
وي با اشاره به اينكه فشار سياسي دولت هاي آمريكا نتيجه اي براي كشورشان نخواهد داشت افزود: عليرغم فشارهاي سياسي آمريكا و غرب عقد قراردادهاي تجاري و اقتصادي كشورمان با ديگر كشورها به 18 ميليارد دلار رسيده است كه فقط ارزش يك قرارداد 5 ميليارد دلار تخمين زده شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م گلستاني 10 شهريور 1386
شکي نيست که دولت نهم عدالت محوري، مهرورزي، وتلاش براي خدمت به مردم و پيشرفت و تعالي جامعه از اهداف مهم دولت نهم است فقط در اطلاع رساني به اين موضوع کمرنگ بوده است به اميد موفقيت تمامي دولت مردان ايران اسلامي به خصوص رياست جمهور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.